Werken bij Verbist Advocatuur?
Werken bij Verbist Advocatuur betekent kansen krijgen. Het is enkel een kwestie van de kansen te grijpen met beide handen. Wil jij werken in een team van gemotiveerde advocaten die bereid zijn hun kennis en ervaring met je te delen? Wil jij inhoudelijk echt groeien en uitgedaagd worden? Wil jij werken in een sfeer van solidariteit en collegialiteit?
Momenteel zoeken wij een een bachelor Rechtspraktijk voor ons kantoor te Antwerpen, en versterking voor zowel onze teams Publiek & Privaat Recht.
Herken je jezelf in één van onderstaande omschrijvingen, stuur dan snel je cv én motivatiebrief naar danielle.beyens@verbistadvocatuur.be. Elke sollicitatie wordt discreet behandeld.
Bachelor Rechtspraktijk - onmiddellijke indiensttreding is mogelijk.
Heb je als bachelor in de rechtspraktijk zin om helemaal gesmeten te worden in de wereld van het levende recht? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
We behandelen superinteressante cases in uiteenlopende materies en zoeken daarin jouw ondersteuning.
Wil je graag samenwerken, opzoeken, teksten voorbereiden… ?
Heb je een kritische blik en neem je graag zelf initiatief?
Ben je punctueel, proactief én gemotiveerd om deel uit te maken van een hard werkend team?
Ervaring is een pluspunt, maar cruciaal om deel uit te maken van ons kantoor zijn eigenschappen als loyauteit, openheid en respect voor je collega’s. Je komt binnen een dynamisch en toonaangevend advocatenkantoor terecht in een zeer loyaal team waar collegialiteit voorop staat.
Voor versterking van onze teams Publiek & Privaat Recht zijn we in het bijzonder op zoek naar
- een advocaat met enige ervaring en met een brede interesse in Omgevingsrecht en/of Overheidsopdrachtenreglementering
én
- een advocaat met enige ervaring en met een brede interesse in Verbintenissenrecht, Vermogensrecht, Goederenrecht en Aansprakelijkheidsrecht
én
- een advocaat met enige ervaring en met een brede interesse in Grondwettelijk recht & mensenrechten
én
- een jurist/advocaat met enige ervaring en met een brede interesse in Deontologie & Tuchtrecht
Wie ben jij?
- minstens twee jaar ervaring
- een stabiele en betrouwbare persoonlijkheid, loyaal en discreet
- bereid en in staat om een lange termijn engagement aan te gaan
Wat staat je te wachten?
- Je komt terecht in een onafhankelijk kantoor met een fantastisch team van advocaten die inzetten op onderlinge samenwerking, met vestigingen in Antwerpen, Limburg en de Kempen.
- Je krijgt de kans om bijzonder boeiende zaken en dossiers te behandelen en je krijgt de gelegenheid om rechtstreeks met het cliënteel samen te werken.
- Je wordt gecoacht door gedreven en gemotiveerde advocaten.
- Je inzet wordt beloond met persoonlijke en professionele doorgroeimogelijkheden.
- Teamspirit en collegialiteit zijn een van onze voornaamste waarden binnen het kantoor;
Vacature Directie Assistent(e)
Wie ben jij?
- Je kan open en heldere communicatie combineren met discretie.
- Je kan autonoom en zelfredzaam opereren
- Je hebt 3 tot 5 jaar relevante ervaring.
- Je hebt een sterke juridische achtergrond door relevant diploma (of overtuig ons dat dit niet nodig zou zijn door bewezen succes in de praktijk.)
- Je getuigt van strategisch inzicht, een probleemoplossende houding en een pragmatische aanpak.
- Je kan je vlot behelpen in het Nederlands, Engels en Frans.
- Uitermate belangrijk bij élk aspect van je takenpakket is punctualiteit, discretie & loyauteit, dit zowel t.a.v. het kantoor als het cliënteel.
Hoe ziet jouw week eruit?
- Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks agendabeheer van de managing partner waarbij je de agenda dagelijks opnieuw zo efficiënt mogelijk inplant en proactief speurt op agendaconflicten. Je bent maw sterk in het coördineren, plannen en vooruit denken én je bent stressbestendig. Ad-hoc wijzigingen in planning en agenda slaan je niet uit je lood.
- Je doet juridische opzoekingen in functie van ondersteuning van de managing partner.
- Je behandelt mee de mailbox van de managing partner.
- Als vertrouwenspersoon ben je één van de belangrijke schakels binnen onze werking.
- Kritiek schrikt jou niet af, maar stimuleert je in je groei en je werking.
Wat bieden wij ?
- Je komt terecht in een bloeiende KMO met drie vestigingen waar je ondersteuning biedt aan de partner, en hierbij samenwerkt met een team van vier assistants die mee instaan voor de administratieve ondersteuning van het kantoor;
- Bij voorkeur werk je voltijds, overuren worden niet verwacht;
- Het takenpakket is gevarieerd en uitdagend met ruimte voor eigen inbreng of initiatief;
- Je kan rekenen op een competitief salaris in functie van je ervaring, dit wordt aangevuld met een vergoeding woon-werkverkeer, maaltijdcheques , groeps-en hospitalisatieverzekering;
- Onmiddellijke indiensttreding is mogelijk.